مرجـع مـعرفی متخصصین ، كارشناسان مشاغل و خدمات عمومی شهر نجف آباد
سامانه جامع شهر هوشمند نجف آباد
هم اکنون ، رایگـان ثبت نــام کنید !

سامانه جامع شهر هوشمند نجف آباد

  • نیازمندی های نجف آباد
  • نیازمندی های نجف آباد
  • نیازمندی های نجف آباد
  • نیازمندی های نجف آباد
  • نیازمندی های نجف آباد
shadow

صنایع روشنایی اطلس نور

صنایع روشنایی اطلس نور
شماره شناسه عضویت : 1088
تاریخ ثبت نام : 16 بهمن 1397
تعداد بازدید : 1,867
تخصص :
طراح و تولید کننده تخصصی محصولات روشنایی
موبایل :
تلفن :
ایمیل :
info@AtlasNoor.com
سایت :
www.AtlasNoor.com
آدرس :
نجف آباد ، شهرک صنعتی منتظریه ، خیابان 105
مدیریت :
توضیحات :

شرکت اطلس نور از سال ۱۳۵۸ فعالیت خود را با هدف تأمین نیاز روشنایی کشور آغاز نموده است. این شرکت به عنوان اولین تولید کننده تخصصی انواع نورافکن در ایران شناخته شده و از همان ابتدا همواره تلاش کرده است تا با برنامه ریزی بلند مدت گامهایی بزرگ را برای تعالی صنعت روشنایی کشور بردارد و در همین راستا اقدام به راه اندازی واحدهای مجهز تحقیق و توسعه، فنی و مهندسی، قالب سازی، ریخته گری تحت فشار ، آزمایشگاه‌های فتومتریک و درجه حفاظت ( IP ) نموده تا بتواند به عنوان شاخص و الگوی صنعت خود شناخته شود .
این شرکت در سال ۱۳۸۱ موفق به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت ISO – ۹۰۰۱ و همچنین گواهینامه کیفیت از شبکه بین المللی کیفیت IQNET گردید و در سالهای ۱۳۸۴ و ۱۳۹۰ به عنوان واحد نمونه در بخش انجمن تخصصی صنایع همگن برق و الکترونیک استان اصفهان معرفی گردید.
از این رو سالهاست مجریان و متولیان امور برق سراسر کشور که محصولات کشور خود را دوست دارند سهم عمده ای از موفقیتمان را به خود اختصاص داده اند و مفتخریم تا پروژه های متعدد درون مرزی و برون مرزی را با همکاری ایشان انجام داده ایم.
ما معتقدیم همیشه راه بهتری وجود دارد و همواره تلاش ما بر این است تا بتوانیم در محیطی دوستانه و با کار تیمی منافع مشتریان ، کارکنان ، سهام داران و جامعه را تأمین کنیم و سطح انتظارها را در این صنعت بالا ببریم .

لینک :
تبلیغات در نیازمندی های نجف آباد